onsdag 9 januari 2013

Yo Vanilla!



Chilly fashion from the king of cool. This outfit shines. 
Ja, det är min Vanilla Ice-docka i sin glimrande axelvaddsjacka, köpt på loppis i USA. Efter att ha sett förpackningens baksida kan man konstatera att Vanilla Ice var mycket förtjust i shiny outfits och att det finns tre olika figurer att välja mellan: Ice Ice Baby, Vanilla Ice eller Golden Jag.
Jag har den första.
Det som bekymrar mig är vad man gör med dessa coola oöppnade förpackningar förutom att beundra dem. Det kanske är lika coolt att äga en oöppnad förpackning som att vara Vanilla Ice eller Rob Van Winkle som han egentligen heter. Men hur ska jag någonsin kunna se kortet och info från fanklubben som finns i förpackningen, om jag inte öppnar den?

På musikvideon kan man lära sig lite fina Ninja Rap-moves from 90-talet - this dude can move. Mega-coolt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar